O PROPUNERE NETOVĂRĂȘEASCĂ PENTRU TOVARĂȘII ANTICOMUNIȘTI

Dragi tovarăși și pretini întru cauză, am o propunere caldă, prietenească, așa, ca între anticomuniști. Prin urmare, vă rog să nu mi-o luați în nume de rău, căci nu e făcută să dea frisoane.
Mă urmăriți un moment? Da? Bine, mulțumesc! Atunci o formulez în cinci puncte:

1) Ne plângem – pe bună dreptate – după caz, de brutalitatea, de nedreptatea, de răutatea, de prostia, de incompetența holocaustiștilor.
Dar ce facem cu bârna din ochiul propriu, ce facem cu tarele din ograda proprie?
Le dăm la spate pentru că așa-i politica, cea cu tacticile care acaparează strategia, cu mijloacele care predomină scopului?
Le trecem sub tăcere pentru că în discuție sunt „faliții“ noștri, înveșmântându-i în haină națională?

2) Ce-ați zice deci să nu mai ascundem gunoiul sub preș și să eliminăm corupția, plagiatul, furtul, impostura din rândurile noastre?

3) Am putea începe, de pildă, cu IICCMER. Apoi, dacă rezultatele vor fi pozitive și brăcinarii ne vor ține, ne-am putea extinde.
Ziariști, istorici, activiști civici, cetățeni, oameni de bine, ce ziceți?

4) Nu am nici o îndoială că acest mesaj va produce o reflecție de masă, dacă nu o convertire subită a confraților, a concetățenilor noștri la binele-care-învinge, prin urmare, punctul următor nu va rămâne decât o simplă ipoteză de lucru.

5) Iar dacă după toate aceste întrebări răspunsul va continua să fie negativ, rog a mă scuti de un asemenea anticomunism, căci am pierdut deja prea mult timp.
Degeaba!...

București, 21 martie 2016.